13 December 2008

Reunion SAMSMEL 2008


Program : Reunion Senior SAMSMEL 2008
Date : Saturday / 13 December 2008  
Time : 9.30 am - 4.30 pm
Venue : Masjid UNITEN, Kajang  
Payment : RM15.00 per person
 
ok. sekarang Zida nak cerita dalam bahasa Melayu pulak. hari ni, semua bebudak first generation of ex & still SAMSMEL reunited! Lol, kata nak BM. haha program kali ini bertemakan A Day of Memories. Thanks to Maisarah coz sudi naek keta dgn aku.

Majlis start lepas pukul 10 pagi ; ramai lagi blom datang. Ain, Atikah, Izzah still x smpai lagi. Heh, Haziq, Thaqif, Safwan, Syed Rozly, Azira, Arif Azrai sume datang. Kire meriah gak lah~ Majlis dipengerusikan oleh Ashraf & Ismail. ps. Ashraf look more matured & Ismail dah laen! Biro Disiplin la kata kan Then, our most beloved ustaz, Ust. Fadzil bagi ucapan yang agak panjang. It's ok. Dah setahun x dengar sore ustaz yang sedap tuh [ikhlas dari hatiku...]
 
ustaz Fadzil ter-Chenta

Lepas ustaz bagi ucapan yang sangat berguna buat anak didiknya ini, AJK tetap bagi Kelab Alumni SAMSMEL dilantik. Yeah, Aiman jadi pengerusi! antara AJK yang laen - wawa, munirah, syaza, enol, mijan, muaz, pajak, huda, nadia ain. haha AJK ni bagi sesi 2009. Next year tukar orang pulak! hehe~ nasib baek aku x jadi tadi. si Khuza calonkan aku jadi setiausaha. lol aku dah penat lah pegang jawatan itu. dari samsmel ke hisamuddin, asyik itu je! adoyai 
 
 
then, kitorang diskas cadangan or planning jangka msa panjang [ish~yuran tahunan RM15. mane nak cekau duit. kalo ustaz belanja top-up,boleh la] variable of suggestion la bebudak nie bagi. ade yang nak camping, buat kad, buat baju. haha lepas Aiman panjang berceloteh, apa lagi .. lunch time! menu; Ayam Masak Merah & Air Sirap [sayur x igt lah] 

   
After solat Zuhur, kitorang main treasure hunt sekitar masjid & tasik. Aktiviti kayak x jadi sbb cuaca tak menentu [ceh, bukannye ujan pon tadik ] lawak doh maen ni. Banyak klu x jumpe. haha tension jerk! tapi aku enjoy je. coklat mak macam mak suaidah tu pun ade. aku cilok 3 masa tgh maen! 

Rezeki! dekat pukul 3 tue, kitorang kumpul balik kat Bilik Kuliah Ali tadi. sejuk menggagau aku! kitorang maen kotak beracun sambil cabutan bertuah. haha lawak dowh! ade satu part tue, aku nak kena kan orang, sekali aku terkena terpekik aku! ustaz Fadzil siap tunjuk aku lagi but ok lah, teka-teki je! 
  
Heh, masa cabut undi hadiah lagi la shegal! Memula, aku dapat no 42 [sekali hadiah aku lol ] kemudian, saya tarik semula no laen. adeh, dapat no 23 [sekali x de hadiah langsung!] ustaz fadzil dah gelak kashian. lastly, aku dapat no 90 [heh, hadiah jam loceng epal kaler ijau je] kiranya,3 kali lah aku cabut undi, ok what. daripada kawan aku sorang nih, lagi sadis~Izzah dapat sabun kotak! Kuasam tol budak laki! At last, macam biasa, kitorang amik gambar lah! 

~ the end ~

Drop me any question :)

15 comments:

  1. uhu. jam apakah.
    btw mmg bes kalau ada reunion.
    takde n tak penah buatpun.

    ReplyDelete
  2. kotak sabun?
    alahaiii
    sian gle

    ReplyDelete
  3. tringin nk bwat reunion ngn kwn2 lma
    tp tngu beh spm la
    haha

    ReplyDelete
  4. krenye ko cabut kne cabut 3 nombo la?
    ok la drp xde lgsung.

    ReplyDelete
  5. ~en.sesiapa
    uh..saye dapat jam loceng lol..hahako buatlah dgn mmber..pakat2..sure best!!

    ~amilah
    sian dowh.masa die nak amek hadiah tu,bdak laki mmg gelak gile lah [err,dak2 geng jahat!!]

    ~hakim
    btol! abes spm lg enjoy

    ~ainmo
    haah. thnaks to allah..
    hehe..

    ReplyDelete
  6. apasal nama aku pon ada...?>..<

    ReplyDelete
  7. lol.thaqif tu kawan aku la..hehe

    ReplyDelete
  8. Salam

    hee..
    macam best jep..
    kawan2 ko pon best..
    sume nampak muslimah jea..
    ak nak sangat ade kawan2 camtu..
    wuwuwu..
    Alhamdulillah mengenali ko dan kawan2 lain dari dunia maya banyak membimbing ak.. ;)

    ReplyDelete
  9. ~yana
    mmg best!

    ~tpt
    haha.alhamdulillah.
    skul lame aku agak menitik beratkan pakaian,,
    tp skul baru aku kurg lah..
    waaa..

    ReplyDelete
  10. wah..sume da besar2 ek??
    haha..
    rindu gile kat sume..
    eh,ain dpt hadiah ape??heheh

    ReplyDelete
  11. haha..ain da tinggi lol skunk..
    eiyt..aku dah g kisas ari2..
    seram doh.haha senyap glak.
    ;DD

    ReplyDelete
  12. oit,oit..zda sori la jumpe ko kat klang x dpt nak borak pnjang2..aku cuak gak tgk bdk2 skola ko otai semacam jek:p
    ..hope jumpe utk next reunion.:)

    ReplyDelete
  13. hahaah bila plak ni? haishhh. oke. tarak hal

    ReplyDelete