28 February 2009

Busy - A Word For Me

Salam. After 3 weeks aku dok melepak menadah muka2 budak hostel -either boys or girls- yang terchenta, akhirnya dapat jugak aku menjejakkan muka-kaki-badan aku ni kat rumah tercayang! haha Actually, I just got a best word to describing me this month.  

B-U-S-Y  

aku nak buat mengakuan yang bulan Februari 2009 ini adalah bulan yang paaaaaaaaaaaaling sibuk buat aku [ceh, macam wat pengakuan kat malakat92 la pulak ] cakap psl malakat nih, da 3 minggu aku x jenguk website tue. nanti lah. da siap posting, aku usha. Meh, aku nak taruk schedule aku selama ni.

2-8 Feb 2009
Tarikh yang memang buat aku sibuk. Homework yang bertimbun2, laporan & minit mesyuarat yang x siap2 & dokumentasi Tautan Mesra yang wajib hantar ahad ni. adoyai dengan MPA nye yang byk sgt problem awal2 bulan ni. PUTUS FIUS NEURON OTAK AKU!

fasi2 Tautan Mesra
 
16-19 Feb 2009 
Ujian Prestasi 1 alhamdulillah telah selamat aku jawab even aku byk hentam. lagi2 sub Add Math, Physics and Bio. Mmg hanco kpla aku nak jawab tu la, sape suruh study last minute. Ish~dari dulu camnih. and the result setakat nih, baru 5A2B1C1D2E1G. erm, result tu skali dgn Usul STAM & Sivik. Paper BM je blom dpt lg. Exam ni tataw la lepas 60% ke x. Kalo x, campak kuar hostel la aku gamaknye. 
 
muka2 kena denda study kat court, 2 days b4 UP1
 
21-22 Feb 2009  
SPORTS FIESTA ARENA! haha~sumpa best giler! Congrate to Exco Dobi & Sukan coz arrange such a fantastic and bombastic sports fiesta! Syud, otak ko memang giler babeng lah! First day ade perbarisan setiap rumah and sukaneka. Second day baru ade sukan besar cam netball. Paling best, futsal pkai kain batik. aku un masuk gak. alhamdulillah, dpt no 2. sume game maen kalah mati je. mane smpat kalo nak maen betol2 Tapi yang x bestnye, aku pnye camera low bateri. huhu pic utk second day xde langsung! Dah la game best! Hantu punye kamera!
 
Rumah Sukan ADIDAS [oren]
   

Rumah Sukan PUMA [pink]
   

Rumah Sukan UMBRO [coklat]

 
Rumah Sukan NIKE [purple]
 
 

23-26 Feb 2009  
Minggu kegilaan buat semua MPA. Kertas kerja kena hantar hari Khamis, KU nak semak, then Ketua Warden semak lak. adeh~ sebab kena wat tu, aku gembel bawak laptop g hostel. haha tapi printer lak xde. masalah btol! Other than that, minggu ni last week for prepare amal islami. Gile seyh! Nasyid Ibn Khaldun x siap lg. aku lg la, percussion ntah cemane ntah. kelam kabut sangat! 

Itu je lah kegilaan dan kebzian aku pada bulan ini. Sebarang cadangan untuk aku agar boleh membahagikan masa dengan baik antara belajar, MPA dan amal islami amatlah diperlukan. Sekian.

Drop me any question :)

8 comments:

  1. wah... bz gler nampak sampai lme xup8 blog...

    ReplyDelete
  2. haha,
    taw x pe!
    sgt-sgt-sgt-sgt bz!

    ReplyDelete
  3. best gilaglalalala...

    ReplyDelete
  4. Salam~
    0wh.lain dari yang lain ek umah sukan korang =)

    ReplyDelete
  5. wakakaka..mmg lain r yg lain rusyda oii..smpi tgh exam pon dok pikir lg psl sukan..
    macam2 budak asrama...

    ReplyDelete
  6. @rusyda
    idea gila2 ketua exco sukan.
    mmg bgoss otak die!!

    @sarah
    taw xpe.nak exam la syud g wat sukan tuh. homework belambak2 x siap jugak. haha..
    pape pon mmg best giler lahh!!

    ReplyDelete
  7. bese2kn la diri ngn bz
    nnt msk u tau la cmne haha
    start msk heaven la lg hahaha

    ReplyDelete
  8. @hadio69
    ye ke?
    adush~
    nak spm.
    tu yg takowt bz tue..
    huhu

    ReplyDelete