26 September 2009

Raya Raya


Alhamdulillah. Blog MPA tu siap jugak akhirnya.
Penat aku buat satu hari ni. Konon tak pergi raya rumah Pak Long nak study, skali melongok depan laptop ni jek. Bila nak study weh? Trial tak habis pun lagi. Ada lagi 3 paper - PQS, Bio P3, PSI P1. Sempat ke esok nak baca PQS tu?? Kena stay up la nampaknya~

Maisarah Sofea, selamat hari raya ke-7! Mintak ampun kalo ade salah silap eh?

Haha. Sekejap je dah malam hari Sabtu. Esok dah nak balik hostel. Aku ni~ SPM lagi sebulan je. Adoi. So, korang, gud luck. Aku stop online dah kot. Nak concentrate sebulan ni. Nak khatamkan Bio, Physic, Chemist, PQS, PSI. Banyak lagi tak baca.

 
Semalam best! Aku raya kat Klang. First time weyh! Thanks Mar ajak aku. Semalam Tasya wat openhouse. Rumah dye kat Telok Gadong. Aku dari Subang Jaya nek KTM smpai sana la. Mar dtg dengan sepupu sepapat dye. Lawak betul, kitorang pegi umah dye naek moto ulang alik sebab time tu solat Jumaat, cemane ayah dye nak amek. Mak Tasya masak Mi Bandung. Sedap gilerr!!

 
Then, aku dgn Umi raya umah Amiira Khalid plak. Naek motor dengan Umi. Lepak2 kat sana sampai maghrib, sembang2, makan2, amek2 gambar~ Adek Miira shumil giler! Heh, yang Form 1 tu babyface sket. Nanti aku nak ngorat adik ko la, Miira!
  
Malam, umi aku amek kat rumah Umirah. hehe~ mana la umi nak bagi aku naek LRT sengsorang. Malam lak tu. Neway, thanks sume! Banyak aku dpt dwet raya semalam. haha

okeh. nite. wish me luck trial. lagi 3 paper.

Sebelum tu,
HAPPY BIRTHDAY
to Haziq Fikri!

Pakcik, ko dah tua la~

+Papai+

Drop me any question :)

2 comments: