06 August 2011

Kat Blogspot Nak Merapu Meraban Memang Best!

Yeayyyy!

Oppss.. Salam 6 Ramadhan buat semua.

Weeeeee finally I've finished editing this blog! Huargghh kau tahu aku edit dari pukul berapa? Dari adik aku pergi sekolah pukul 8 pagi tadi sampai la adik aku balik sekolah pukul 3 petang. Hebat tak aku? Haha habis segala tutorial aku punggah sebab aku tengok blogspot macam pelik gila je (?)

Hamboi mentang dah 2 tahun guna domain .com je

Eh, 2 tahun dah ye? HAHAH aku pun macam tak sedar je, hampir 2 tahun jugak guna menatang alah domain sendiri tu. Dan dengan domain sendiri tu jugaklah, alhamdulillah aku dapat menyara hidup aku sedikit sebanyak tanpa menambah beban pada umi abah aku. $$$ *kaching

Okey, aku pun taktau nak cakap apa, tapi memang rasa eksaited lepas bukak balik blogspot ni. Seriously wa cakap, wa puas gila! Hehe ekau la tempat paling best untuk aku meluah, ekau la tempat paling banyak idea aku mencurah-curah, wahai cik blogspot.

Dan satu je aku nak cakap, heee pada sesiapa yang pernah follow colleen-kawaii.com harapnya korang boleh follow balik la ye, sebab saya dah tukar feed yang lain, jadi bilangan follower pun menjadi 0. Tapi tu pun rasa kalau nak follow la.

Click My Tongue To Follow Colleen-Kawaii.Com





Drop me any question :)

0 talkatives:

Post a Comment