24 January 2009

Rentas Kampo0ong

AKU NAK CERITA PANJANG2 HARI INI. ESOK MALAS DAH!
 
Salam.. Uh~baru malam ini ku dapat menjejakkan jari-jemari mulus ku ini di atas keyboard laptop kesayangan ini. adoyai! penat tahap babun. sampai umah smlm, mandi, makan, tdo. bgun kul 11, teros makan nasi lemak mengalas perot sbg sarapan my lunch for today. elok betoi perangai anak dara sekor sorang ni. 


PERHATIAN! Di harap anak2 dara yang laen tidak mengikut perangai budak malas ini.
 
That's all is my mukaddimah today. memang penat gile smlm. Macam yang korang taw, sebahagian besar skul kat Malaysia buat program marathon, jogathon, larithon, merentas desa la ayat yang biasa. My school also buat merentas desa tapi aku panggil merentas kampung sbb SAMT Hisamuddin ni kan kat Kg. Jawa haha [ala, bukannye merentas rumah kampung pun tapi rumah OKK] 

lepas ustaz Suhaimi cakap2, pengetua lepaskan boys dulu. Actuallykan, ustaz nak lepas kan budak lower boys and girls dulu [aku da semangat nnt ade pendorong semangat kat blakang] skali boys jalan dulu da. kitorang blakang la tapi sebab aku nak jugak si pendorong tu dekat dgn aku, aku bangun dan terus melangkah ke tempat budak2 lower. Hasilnya, sume budak upper join aku! Sepatutnya jugak budak lower yang lari dulu but me and all the uppers dah menyelit kat bebudak ni, cikgu soh je la lari sesame! hebat tol pengaruh aku.  

Lari KHALDUN! LARI!!

itulah kata2 semangat yang cikgu penasihat rumah sukan aku IBNU KHALDUN a.k.a RUMAH HIJAU. Diorang semangat, aku + adah un semangat la [even aku x jumpa si pendorong aku sbb die da kat depan sgt] Adah usha bape ramai budak blkg kitorang. heh ramai lagi kire kitorang ni girls terawal la [ala, aku org ke-125, umi ke-126, adah ke-127] xdpat pape lah. 

Perghhh! Aku sampai je dalam klas, dok 10 minit, teros muntah! Muntah kat toilet la. Mcm2 kuar after that, aku rase macam orang paling sihat skali, aku rase da 2 tahun aku x muntah. 

Emm, result utk merentas desa tadi x diketahui lak. but desas-desus ade mengatakan umah aku byk menang umah IBNU RAZZI [merah-pesaing terhebat] pun ramai jugak  

Kul 10.30, sume kumpul ikut rumah sukan masing2. rumah aku kat bilik seminar. Ntah nape this year aku semangat gile [budak2 yg laen un same] maybe coz this our last year. huwaaaaaaaaaaaaaaa meeting punya meeting, aku jadi AJK Ping-Pong. heh amal islami lagi klaka, for the first time aku masuk nasyid! but percussion jer. tepat kul 12, abes! and we-the hostellian, boleh balik!!!!! 

Satu lagi yang membuatkan aku bengang. SMA kunun2 kuar 22 Jan, skali hampeh. satu pon xdak. sape la berani mengeluarkan mitos result SMA nak kuar. cuak seh! tgk ni --> JAIS

gambar ni diambil semasa kami, 20 pelajar aspura-aspuri menghadiri majlis khatam al-quran anjuran Puteri UMNO bahagian Kota Raja. adeh~ nnt aku upload gmba laen. cte ni dah masok SINAR HARIAN Isnin ari2.

Drop me any question :)

3 comments:

  1. same la kat SAMSMEL..merentas desa jugak..

    ReplyDelete
  2. gelabeh masok sinar.
    haha
    skali puteri umno daaaa
    ;DD


    eit,razzi banyak menang ye!

    ReplyDelete
  3. haha.sume ade merentas desa khairun..

    err..sape anonymous nih??
    ceh,razzi's kew??
    haha..musuh ketat ni!
    =p

    ReplyDelete