11 January 2010

AJL 24 - Aizat memang best!


Wah Wah~!
Aku sangat teruja la semalam masa tengok Anugerah Juara Lagu 24. Peh! Performance finalis2 AJL tahun ini semuanya mantap! Superb betul!! Tak sangka tahun ni punya mantap, dengan pentasnya, lightning, music, props ; ceh, aku ni da macam apa ntah. Well, tu lah. Dengan opening Dato' Siti Nurhaliza dan Lan tu je dah meletup,komfrem semua 14 lagu meletup jugak. Heheh...



Aizat~!! Lagu2 dia memang best dari dulu lagi. Itu memang tak dapat dinafikan. Suara dah la sedap, lirik pun memang mendalam maknanya [ceh,aku ni ada makna lain] Sekarang muka pun makin comel. *__* Aizat telah memenangi Persembahan Terbaik dan Juara AJL 24 ; so semalam RM30000 dengan 2 trofi dia dapat! Congrates~!! Paling suka time lagu Kau Aku, performance budak2 sekolah tu buat aku teringat kat asrama, sekolah. Dah la lagu ni banyak sangat menyimpan memori  dan kenangan. Cheewahh T_T


 credit to www.videokl.com

Aizat - Kau Aku

Kau dan aku adalah satu
Tak kira apa
Segala rintihan aku,
Engkau selalu ada
Biar kata memisah kita
Biarkan saja
Kerana terbiasa

Mengejar mimpi
yang pasti akan aku
Sentiasa merasa kehilanganmu
Ku akan tunggu saat bertemu
Tiada henti
Walau dimana kita berdiri
Di dalam dunia ini
Biar sampai akhirnya nanti

Semua tak terang di mataku
Walau warnanya menyala
Ingin merasa namun aku takkan cuba
Biar kata memisah kita
Biarkan saja
Kerana terbiasa
Ooohhh.

Mengejar mimpi ,yang pasti akan aku
Sentiasa merasa kehilanganmu
Ku akan tunggu saat bertemu
Tiada henti
Walau dimana kita berdiri
Di dalam dunia ini
Biar sampai akhirnya nanti
Biar sampai akhirnya nanti
Ooohhh..Oohhh..Ooohhh

Haha. Suka suka suka sangat lagu ni~!! *sori, keterlebihan emosi. Kui3. Biasalah. Lagu banyak kenangan, memangla suka sangat. Tapi, finalis yang lain best jugak.
.Yuna - punya show rilek and dressing yg simple. I like :D
.Faizal Tahir - tongkat yg dijadikan prop! Smart dressing! Lagu best~!!
.Black - aku suka dengar vokal die. Baju dia pun chantekkk
.Tomok - movie dia dengan Diana tu sweet je. Baju dia lawa sangat.
.Stacy - show dia best giler!!! Lagi2 masa dia menari. Pehhh
.Hafiz - simple and nice
.Akim - prop keluar api tu mantap. Suka suka
.Misha Omar - lagu yang best tapi persembahan low la. Suara dah ok T_T
.Alyah - best best best
.Bunkface - I luv their performance, sebab libatkan budak2 Idola Kecil. Cute je.
.Estranged - good opening. haha
.Hujan - sape perasan, Noh buat muka pelik time fans diorang datang kat stage? Lawak gila time ni.

Overall, Anugerah Juara Lagu 24 tahun ni memang lain daripada yang lain ^_^

Drop me any question :)

3 comments:

  1. congrats tuk semua pemenang. hoho~

    ReplyDelete
  2. prasan la noh angkat kening an?
    mybe die xsgka peminat2 die dtg dpan kot.
    org ckap coz lagu de xikut tune.
    ingtkan bunkface mng.bek bwak azzam.feling ckit!!

    ReplyDelete
  3. finaz,
    haha
    baru pasan komen ko.
    ermm
    aku suke gile mse hujan tuhh
    pehhh

    ReplyDelete