06 January 2010

Surprise, AMIN ~!!

This post is currently for my bestiest boy friend
Emoticon Pictures, Images and Photos
- harap maap, bukan 'boyfriend' itu -

FADHLI AMIN, kau dengar apa aku nak nyanyi nih...

"Allah Selamatkan kamu...
Allah Selamatkan kamu...
Allah Selamatkan Fadhli Amin...
Allah Selamatkan kamu..."
Photobucket
"Selamat Hari Jadi...
Selamat Hari Jadi...
Selamat Hari Jadi Amin...
Selamat Hari Jadi..."
Photobucket
"Happy Birthday to you...
Happy Birthday to you...
Happy Birthday to Amin...
Happy Birthday to you..."
Photobucket
"Zhu Ni Shenri Kuaile..
Zhu Ni Shenri Kuaile..
Zhu Ni Shenri Kualie Amin...
Zhu Ni Shenri Kuaile.."
Photobucket
"Bar bar Din Ye Aaye..
Bar bar Din Ye Aaye..
Bar bar Din Ye Amin...
Bar bar Din Ye Aaaye..."
Photobucket

Amin. Ucapan khas dari aku ;
Photobucket Jadi budak baek~!
Photobucket Don't dare to forget me!! Haha..
Photobucket Hope ALLAH always beside you and blessing you..
Photobucket Jom doa sama2 untuk kejayaan SPM kita~!!
Photobucket Kawen nanti ajak jemput aku tao !!


______________________________________________ 

Hehe.. Ntah hantu comel mana yang rasuk aku suruh buat post untuk Amin ni lawa2 plus comel2 plus kiut-miut gitu. Hari ni secara officially-nya Amin, kawankuh sorang ini telah berjaya menambah umurnya, 17 + 1 = 18, yea!! Amin sudah 18 tahun!! Alhamdulillah. Semoga kau mendapat apa segala macam yang kau hajatkan. [skema lorh~] Sorik Amin. Aku tak de hadiah la untuk kau. Janji aku nak belanja kau makan pun belum lagi. Bila nak keluar eh? Semalam dapat 'outing' pergi sekolah je. Itu pun kena buat kerja, tolong MakCik Koop Aimi tue. haha Photobucket Jangan marah sis~! Okeh. Babai.

Drop me any question :)

10 comments:

  1. heyya. wish him a hepi berfday ;)

    ReplyDelete
  2. Heh, I'm jealous. :( Zida tak buat pun satu post khas untuk wish aku birthday. Agaknya b'day aku pun dia tak wish. Sedih2. Ni yang nak majuk gak ni. Haha!

    ReplyDelete
  3. @tika
    okeh. i will =)

    @naqib
    elelele. Jeles ye pakcik. Haha. Ala, meh meh. Nak pujok. Kui3. Ko punye bday kan laaaaaame lagi. Nanti 29 May nanti aku wat post yg laaaaaaaaaagi best dari ni. Hahaha

    ps.geli je.. *____*

    ReplyDelete
  4. Yer, birthday aku pun ko dah salah. Ntah birthday pakwe mana ko celebrate nanti. Sedih la aku nanti. Nak majuk lagi kuat la macam ni~ :( :( Huah2.

    ReplyDelete
  5. waaaahhhh...
    zeeddd..
    really appreciate it laaaa..
    cntik + comel yaa amat...
    hahaha.....
    geram aku tgok...
    aku xmo kuar dari page nie...
    hehehe...
    que jgn jelez2...
    zeed wat ko punye agy power...
    hahaha..
    aku pon xtaw nk ckp pe agy...
    nakk nanges nie...
    haha...
    26 mei aku wat kendury ek...
    hehhe...
    yeaaahhhhh...
    Luv u ZeEd....

    ReplyDelete
  6. lupe nk ckp...
    blog ko bertmbh 1000 kali agy cntik...
    hahhaa

    ReplyDelete
  7. haha. amin sori tau..
    tadi ko kol, aku tak angkat. hehe
    first skali mase ko kol tu aku kat umah kawan mak aku.
    kali kedua ko kol tu aku tengah masak.
    hoho
    anak mithali la katakan.
    hek3.
    ni kire aku igt ko taw ni~

    ReplyDelete
  8. naqib.
    haha. ko nih.
    sorikk.. kompius meh.
    26 ke 29.
    tapi tape. lepas ni aku igt..
    ko jgn riso ekk~
    =D

    ReplyDelete
  9. blogwalking kat sini jap..pesal berat je nak load ni??

    ReplyDelete
  10. erk. bnyk sgt. mmg la berat. ahhaa

    ReplyDelete