06 April 2010

Project Alpha : My Favourite Sport



Heyya. Sebelum berceloteh panjang, saya nak buat pengakuan dan kenyataan bahawa sudah 2 bulan saya tidak bersukan! Tak tipu, peha dah macam Fara Fauzana dulu-dulu dah. Heheh. Sejak tamat zaman remaja persekolahan ni, saya tidak ada tempat khas untuk bermain sukan kegemaran saya iaitu King Kong Ping Pong. 

Saya tahu, mungkin ramai yang tidak meminati sukan ini, iyelah nampak tak berapa nak famous. Tapi bagi saya ianya sangat menyeronokkan. Lagi best daripada main bola jaring, bola tampar dan lain-lain yang biasa dimainkan oleh budak-budak perempuan (eleh, hakikatnya memang tak tahu main)

Kenapa Zida suka saaaaaangat dengan sukan ni? HAHAH Sebenarnya sebab dari ni jelah the one and only sport yang saya sangat hebat bermain dan selalu memenangi pingat dan kedudukan di sekolah zaman dahulu kala. Sampai game kat komputer pun kalau boleh nak ping-pong jugak. Lagipun family sebelah mak (yang keturunan Minang Sumatera tu) memang sangat terer main ping-pong. Pehh, Paklong punya smash laju gila! Respek habis laa.


bestnya dapat lawan dengan kekasih hati

Main Ping Pong ni dapat kuatkan tangan dan mengeluarkan peluh. Pakaian pun tak kotor except kalau korang main kat tempat kotor la. Jadi kalau dah berpeluh-peluh tu, saya prefer kat korang untuk guna produk 'Adidas Action 3' tu. Lengkap. Semua ada. Murah je, tak mahal. ^_____^

Tapikan. Aku teringin nak main boling! Serius tak pernah main, token punya pernah la!




Special tribute for (hehe) our lovely Nuffnang. Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.


Drop me any question :)

16 comments:

  1. aku pulak suka main badminton,,
    ping pong tak reti & tak pernah cuba main pun..
    sbb kat sekolah takde kemudahan ni kot..

    ReplyDelete
  2. badminton minat jugak. tapi raket sendiri dah ade orang cilok. terus malas nak main dah.. haha try la ping pong. best! :)

    ReplyDelete
  3. arghhh!! aku pon suke SANGAT2 maen ping pong!
    jom zida! kat samsmel slalo match. heheh

    ReplyDelete
  4. ohh. kau main ping pong ye? best kot main. kan kan! tp sejak aku f5, aku prefer softbol je. laaaaaagi best xDDD

    ReplyDelete
  5. pingpong best tu..layan..
    klo men swing lagi best..haha..cuma men pingpong ni x penat la..~~ folow ur blog..hope folow me too..thank ya

    ReplyDelete
  6. ping pong best
    badminton pong best
    bola tamapar pon
    haha~
    jom zid maen bowling ngan aku

    ReplyDelete
  7. boling bosan doh.. x mencabar lnsung
    klu maen, asek2 strike! bosan da..
    teringin gak nk bola msuk longkang, tpi x pernah lak..











    *penipu kot**

    ReplyDelete
  8. @syiqin : haha kau mengingatkan aku dulu (tahun lepas) main futsal berkain batik. pehhh tak boleyy bla. tapi aku tetap MENANG! ;)

    @enon : aku rindu doh time2 tu. HAHAH best gila~ jom jom kat umah sarah ade ping pong tak? lalala~

    @syue : sofbol? apekahhh?lembut sangat ke bola tu?heheh


    =='

    ReplyDelete
  9. @aminuddin : thanks bro :) swim? haha TAK RETI LOL! tapi kalau gi pool, bajet pandai swim, siap terapung2 lagi. haha

    @aliyah : aku tak reti dohh main boling reall. sebab tak pernah lgi. hahah ajar aku wehh. main game je salu stike. ^^

    @nawal : elelele. nak kata die hebat la tu asek strike je? ahahha senanye rules bowling pon aku tatau wehh. penipu ko cakap? apekahh?

    ReplyDelete
  10. xreti sukan pape ponnnnn. dan shaye banggeeeeee! hahahaha!

    tpi byk fren bunbun pandai maen pingpong;)

    ReplyDelete
  11. wahh! ping-pong. pasni bole ajar aku pulakk.
    suke maen, tp cam cibai jep. HAHA ;)

    ReplyDelete
  12. @cik bunbun : alahai. plek2 la hang bunbun. hahah try la someday. best tau ;)

    @ayu : tibai? haha kitorang mase first time dulu mmg tibai jugak, siap main mcm badminton dahh. haha

    ReplyDelete
  13. aku x suke ping pong
    sbb aku aku asek tersmash org
    kunun hebat nk pukul kuat2

    boling terbaekk!
    wlu aku hanya juara longkang
    xpe, sbb aku beginner bkn pro
    kehkehkeh

    ReplyDelete
  14. hahaah boleh smash kuat2, tapi kene agak2 sket je, biar bola sentuh meja (cewah, aku ni mcm pro je) hak3

    apesal la aku je tak pernah main boling? padahal salu je lalu. aisehh

    ReplyDelete
  15. join gak ek...

    fav bro pulak di sini http://www.broframestone.com/2010/04/my-favourite-sport/

    ReplyDelete