07 April 2010

Saya Mahu Blog Saya Dijelajah oleh Ben Ashaari kerana ...


Siapa yang tak kenal dengan BEN ASHAARI, seorang lelaki yang sangat pakar dalam dunia blogging ini, sehinggakan ramai blogger-blogger baru yang senantiasa meminta tunjuk ajar daripada sifu yang seorang ini (ceh, ayat macam nak mengampu je) HAHAH Saya suka tengok dia membebel dan itulah kenyataannya.


Dan beliau telah memberi peluang keemasan kepada blogger baru seperti saya (start 2008, kira baru la tu kan?) untuk beliau menjelajah dan mengomen serta mengkritik blog-blog yang serupa macam saya. LOL


Saya mahu blog saya diterjah dijelajah oleh beliau kerana saya tak pernah dapat komen daripada beliau T___T Saya tahu saya tak sefemes beliau dan saya tidak sepakar beliau. Jadi inilah kesempatan buat saya agar beliau sudi mengkritik blog saya yang tidak seberapa ini. Saya juga berharap untuk jadi sefemes beliau. HAHAH perasan tak sudahh.


Jadi, kalau kalian nak berkenalan dengan beliau dan bersedia untuk dikritik, sila lawati blog beliau yang begitu simple sekali ini --> Blog Ben Ashaari : Bantu Membantu. Beliau sudi membantu anda.


Drop me any question :)

20 comments:

  1. hahaha...
    blog anda dah dilawati oleh saya...
    fadhli amin shaffei..
    ckup laaa.
    haha...

    hurm.
    seriusly...
    first tyme dgr name blogger tue..
    time kaseh perkenalkan..
    hehe...

    ReplyDelete
  2. bestnyer die..pasni kena jelajah dengan ben ashaari lah yer,, hehe :D

    ReplyDelete
  3. erk...tak pakar ler ..bebel je pakar ..hukhuk..insyaAllah ... nanti saya buat ek ... kena ikut giliran...ekkk..

    terima kasih sbb sudi yer ..

    ReplyDelete
  4. @amin : hehe terima kasih melawat amin ;) ko usha2 la blog dia. bebelan dia best! haha

    @aliyah : kenal2 la. hahah

    @fatin : boleyy gak tu. haha aku mmg salu jelajah blog die ponn

    ReplyDelete
  5. @ben ashaari : wahaha. tadehal la bro. ape pepatah tu, nyiru saya tadahkan? haha ape2 la~

    ReplyDelete
  6. wahh, ben dah bagi komen, okey laa tu ;) good luck wehh ;D

    ReplyDelete
  7. selamat diterjah oleh En. Ben... :D

    ReplyDelete
  8. trus popular blog zeeda...
    hehe

    ReplyDelete
  9. @syue : hahaah teruja pulak aku =P

    @amir : thanks bro ;)

    @kak lyla : heheh ^_^

    @amin : doakan aku terus popular. lalala~

    ReplyDelete
  10. zida...blog hang pown bezzz gk....
    wei..ble nk ajar cik buat blog ni????
    hehe...cm bezzz je...x sbar plak..
    wei...jke de mse antakn kt myspace cik...blog asrama ekkk...
    plezzz.....

    ReplyDelete
  11. hang bile free? aku bile2 pon bolehh ajar ko. senang je. haha blog asrama ke mpa??

    http://exmpaslife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. bloger kene saling bantu membantu tak gitu..

    ReplyDelete
  13. salam ziarah...

    berguling2 kat sini lepas dipromote oleh ben...muehehe (^_^)

    ReplyDelete
  14. @nazz : mestilahh. lg2 yg terer macam bro ben tu. hehhehe ^^

    @azrul : thanks sudi ziarah :)

    ReplyDelete
  15. yay...sy dah jelajah blog awk lepas bace blog abg ben...heheheh

    ReplyDelete