19 March 2010

I'm going to the Gatsby Deodorant Street Fair


Sila baca dari A hingga Z , dari mula sampailah ke titik noktah terakhir. Kalau tidak, anda tidak akan mendapat kepuasan dan nikmat yang terhingga seperti abang yang ada dalam gambar kat bawah ni.


Anda sering kebasahan dan berpeluh apabila tiba waktu panas atau di petang hari? Pastinya peluh yang mengalir keluar itu membuatkan anda tidak duduk diam dan menyebabkan bau badan yang tidak menyenangkan orang di sekeliling, atau erti kata lain, anda sangat busuk. Jika begitu, cubalah rangkaian produk deodorant jenama GATSBY yang semakin hangat di pasaran !!

Amacam? Ada gaya operator pemasaran tak? Ke gaya suara iklan kat tv atau radio ke? HAHAH Stop it. Aku tau sejak SPM keluar ni, aku suka sangat merepek. Bila baca balik ayat kat atas tu, seriously, aku macam terasa pulak. T___T Ohhh. Sejak duduk rumah ni, deodorant aku TERhabis. Jadi, macam dah lama tak pakai. Susah nak pergi kedai nak beli yang baru, gaji tak ada. Lalala~

Well, baru-baru ni aku ada dapat jemputan jadi VVIP oleh syarikat Nuffnang (M) Sdn. Bhd. Yeayy! Terima kasih kepada beliau yang menghantar emel kepada saya kerana memberi harapan untuk saya membeli deodorant yang baru. Anda telah menyuntik semangat saya untuk pergi ke GATSBY Deodorant Street Fair. Yup. I'm really REALLY want to go to that very super fun fair !!


Mesti you all tertanya-tanya, kenapa budak kecik ni NAK sangat pergi? 

HAHAH Ada 5 sebab kenapa aku ngade-ngade nak pergi sini.

Pertamanya, aku nak grab seberapa banyak deodorant yang ada kat sana supaya aku tak payah nak susahkan umi dengan abah lagi yang sudi bawak aku ke kedai Apek BB semata-mata untuk beli deodorant. 

Keduanya, masa pergi Genting Highland hari tu, aku tak berapa nak bertuah macam Izzah yang dapat draw sekor Kuda Laut Hijau (memang tak bertuah langsung sebab tak dapat apa-apa). So, dengan semangatnya aku nak menang lucky draw kat sana nanti. Mana tau, aku sangat bertuah sebab dapay draw banyak deodorant ke.

Ketiganya, kat sana aku berpeluang untuk mendapatkan pelbagai gadjet-gadjet yang cool dan menarik - sehingga RM15,000 tau! Tell me, where's the other place I can get and grab all that kinda cool and expensive gadgets? HAHAH. *Takde la nak grab all pun.

Keempatnya, untuk menghilangkan ketensionan aku terhadap keputusan SPM yang tak berapa nak cemerlang tetapi tetap baik, kat sana ada game Sumo-Wrestling tau! Yang menariknya, orang tu takde la gemok kot macam Awie dalam filem Sumo-lah, tapi diorang kena pakai air-bag suits. HAHAH mesti comel. Then, ada jugak game 'gladiator battles' dan macam-macam games yang komfem 120% best sampai boleh hilang stress.

Kelima. Last but not least, sebenarnya, aku TAK pernah jejak lagi kat Berjaya Times Square tu. Jeles wohh adik-adik aku semua dah pernah pergi. How can aku sorang je yang tak jejak tinggal tapak kaki kat sana lagi. HAHAH


Oleh itu, saya berbesar hati mengajak anda semua especially to all my blog-readers and my blog-followers untuk datang beramai-ramai ke Gatsby Deodorant Street Fair. Banyak faedahnya. HEHEH Untuk maklumat lanjut, anda boleh kelik www.gatsby.com.my/streetfair


Meh meh. Aku tak sabar nak dapat deodorant banyak2 ni. HAHAHA Pens-off. Babai. ps. Aku ni macam desperate sangat nak deodorant. Nampak sangat dah lama tak pakai. HEHEH ^____^

Drop me any question :)

16 comments:

  1. zida, kau buat aku jeles
    hahaha
    aku nk gadgets2 tu je
    hntr aku satu

    ReplyDelete
  2. nabil ; jom jom see u soon =)

    beja ; jeles? ohh mane boleyy anta. ko kena join aku nnt, kalo aku dpt pegi lahh. hehe

    ReplyDelete
  3. zida, kang dpt byk gadjet, post kt aku satu!!

    hahah :)

    ReplyDelete
  4. amboi sume nak mintak aku satu.
    mane acik.
    haha
    korg kene la ikot aku skali.
    =P

    ReplyDelete
  5. nanti dh sampai sane, grablah bnyk2 deodorant ye ;)

    ReplyDelete
  6. aiii. ni perli ke hape? hak3

    ReplyDelete
  7. hui makcik...
    sejak habis skola ko mcm makin pelik jerk.
    gerun aku nengok kau..haha~

    ReplyDelete
  8. aku nak beli gatsby takot sbb tulisan cine die...
    haha...
    jepun punye an...
    xpe2, ko bagi adiah kat aku ek nnty..
    hehe

    ReplyDelete
  9. ni aktiviti2 pasca spm la ni.
    haha
    jgn lupa naik cosmo's world

    ReplyDelete
  10. @safi
    sengal la kau! hak3.
    mane de plek ni.
    ko blom tgk orang lain punya.
    lagi la. lalalala~

    @amin
    tulisan cina? haha
    jepun larhh.
    dijamin dijamin~
    =P

    @akim
    yup. bosan2 ni je la keje aku.
    hahaha
    bleh gak.
    satu tujuan kalo dah smpai sane.
    :)

    ReplyDelete
  11. i'm going...
    c ya there ok...
    lamer xjumpe zida...
    rindu arr...
    huhu...

    ReplyDelete
  12. yeayy! aku dapat pegi. *haha eksited nak dpt dwet*

    ReplyDelete