09 March 2010

Mari Kita Menggeletar Sampai Mati Khamis Depan !!!




credits to Nurhakim Ibrahim

SILA PERHATI RESULT DI ATAS DENGAN TELITI DAN SEBAIK MUNGKIN

ADAKAH KITA BOLEH MEMPEROLEH KEPUTUSAN SEBEGITU ??

ADAKAH KITA LAYAK MENDAPAT KEPUTUSAN CEMERLANG??



HAHAHA Cuak doe aku tengok slip result SPM tu. Marilah kita bersama-sama menggigil sambil menggeletar sambil bulu roma semua tegak disebabkan takut + cuak + risau dan segala perasaan yang sekutu dengannya. FYI, ni ciplak je tau. Bukan result betul-betul pun. Kawan aku yang pegi ubah, konon bagi semangat nak dapat straight A+++. 

Hari ni dengan rasminya keputusan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia that also known as Sijil Panggilan Maut ( Oppss. Kelas kami panggil Sijil Paling Mudah) akan diumumkan Khamis depan, 11 Mac 2010.Takde lah diumumkan pun, datang sekolah, cek la sendiri. Heheh. Kalau siapa2 yang rasa masih tidak percaya dan tak puas hati, sila lah kelik sini.

Bahasa Melayu & Bahasa Inggeris - Memang boleh yakin 2 subjek ni dapat A. HAHAH Soalan tahun ni susah sikit, peribahasa pelik2 doh! Ntah peribahasa ceruk mana dia amek. Ke aku yang kolot ??

Mathematics & Additional Mathematics - Both of subject yang bagai langit dan bumi bagi aku. Math aku yakin dpt A+++ sebab soklan memang senang gila dan gila tapi Add Math memang buat aku dan ntah sape-sape jadi gila !!! Aku tak pernah lulus Add Math tau!

Sejarah - Thanks to Sir Azlee for the SPOT ! HAHAH Tak caya je semua spot keluar, walaupun ada yang spot tak keluar.

Chemistry, Biology, Physics - Tiga subjek yang memang dikatakan killer buat kamek-kamek yang sangat tak berapa terer. Alhamdulillah, masa exam betul2 baru aku dapat jawab full, fully-loaded. HAHAH First time mintak kertas lebih sebab nak jawab + sketch answers. Salu conteng-conteng tulis ayat jiwang surat chenta

Bahasa Arab Tinggi - HEHEHE Bangga kejap sebab tak pernah dapat bawah daripada A. But first time jugak aku buat karangan yang TERsangatLAH pendek. No ideas, tak faham dan ngantok la kot sebab pagi. 

Pendidikan Syariah Islamiyah & Pendidikan Al-Quran As-Sunnah - Susahhhh la jugak. Memang nak A, sebab trial boleh dapat, nape betul punya tak boleh kan ? Hope so. INSYAALLAH.

gambar hiasan. takde kena-mengena dengan sapa-sapa pun



So, mari kita doa, solat hajat, baca Yaasin ramai-ramai ehh. Elok jugak buat Qiyamullail dengan Dhuha. Tapi jangan sebab result nak keluar, baru nak jadi baik. Baru nak setat bertaubat. Result dah print, mane boleh ubah dah. Tapi keep on doa aje. Kot-kot TERubah ke. KUN FAYAKUN.


       Bittaufiq wan Najah ~ ^_^

Drop me any question :)

13 comments:

  1. rilek la. spm je pon. hahaha
    err..slip exam ade show off markah ke? dasat!

    ReplyDelete
  2. hehehe.slip zaman baru
    lalaalala~
    slip tipu je lah tu.
    haha
    :)

    ReplyDelete
  3. sy nak jugak stret A khamis nih!





    http://fitridzulkifli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. zida!
    kau buat aku makin x cukup oksigen
    sumpe aku cuka gilerrrrrr!
    @_@

    ReplyDelete
  5. fitri ; haha meh meh, kite doa sesama yuk!

    beja ; muahaha. saje je buat sume org cuak kebebeh. hahha

    ReplyDelete
  6. semoga kita semua dapat result yg cemerlang!
    :)

    ReplyDelete
  7. hehehe...


    kene tukar tu.. A1 jdik A+


    insyAllah..

    ReplyDelete
  8. sgt setuju tntg math dan sejarah >.<

    ReplyDelete
  9. nawal ku ohhh,
    hak3
    mane sempat nak tuka.
    aku maen cilok je ms kawan aku tuhh.
    kih33
    =P

    ReplyDelete
  10. syakirinku syg!
    hak3 tau xpe kan. nasib baek gak la ade sir azlee tuhhh
    ^^

    ReplyDelete
  11. salam
    esok result akan di announce..
    hehe
    ape2 pun gud luck n tawakal Tuk kite sumee
    =)

    opss...BLOGWALKING~

    ReplyDelete
  12. moe. memang takut giler nih!!
    takut tak lepas target.
    huhuu

    ReplyDelete